Блог Fleetix

Внутрішньокорпоративний каршеринг

Будь-яка велика корпорація, завжди прагне оптимізувати витрати на операційну діяльність, збільшити ефективність наявних активів та автоматизувати та оцифрувати різні процеси. На початку співпраці по цьому проєкту завдання розділилось на 2 паралельних напрямки: обладнання усього транспорту компанії новими GPS трекерами та впровадження програмного забезпечення для моніторингу транспорту, а також розробка модуля та мобільних застосунків для здійснення бронювання транспорту - системи внутрішньокорпоративного каршерингу. Основна мета - збільшити ефективність використання наявного автопарку в центральному офісі та регіонах без його розширення, а також посилити контроль за його використанням шляхом порівняння плану та факту.
Внаслідок багаточисельних перемовин, спілкувань з працівниками та керівниками зацікавлених відділів та дослідження поточного на той момент бізнес-процесу, нашими спеціалістами разом із замовником було розроблене технічне завдання та блок-схеми проєкту, пропрацьовані Customer Journey Map (шлях користувачів у продукті) для кожної ролі, затверджені форми звітності та необхідний функціонал. Оскільки одним з важливих факторів у процесі було здійснення ідентифікації водія на початку та під час поїздок, нами була запропонована ексклюзивна версія GPS-трекеру з ідентифікацією через Bluetooth та мобільний застосунок: це допомагало спростити та пришвидшити монтаж обладнання на транспортні засоби, які знаходились в усіх обласних центрах, а також знизити первинні інвестиції замовника та підвищити стабільність роботи системи. В якості основного продукту, звичайно, стала система Fleetix із відповідними доопрацюваннями у вигляді окремих модулів та мобільних застосунків.
З точки зору етапів впровадження, нами було затверджено покрокову інтеграцію: виготовлення спеціалізованого трекера, впровадження системи моніторингу та навчання персоналу, доопрацювання функціонала каршерингу та мобільних застосунків.
Внаслідок тісної співпраці із замовником ми виготовили трекер відповідно затвердженим технічним характеристикам та спланували встановлення обладнання по всіх обласних центрах України, на що орієнтовно пішло 3 місяці.
Відповідно до графіка встановлення обладнання ми проводили поетапне навчання регіональних диспетчерів та відповідальних осіб. Розробка системи каршерингу припала на першу хвилю COVID-19 та локдауну по всій Україні. Не дивлячись на всі обставини ми реалізували весь необхідний функціонал на 1 місяць швидше ніж затверджені терміни та інтегрували проєкт у процеси замовника.

Вже третій рік замовник постійно та майже цілодобово працює з системою, яка допомагає йому відстежувати транспортні засоби та контролювати поїздки. Внаслідок системи корпоративного каршерингу компанія досягла основної мети - змогла закрити всі потреби своїх підрозділів наявним транспортом, без розширення. Водночас наша команда продовжує надання технічної підтримки та здійснює супровід системи по всій Україні.