Перший кейс - контроль пального. Розпочнемо з паливозаправника. Всім відомо, що найбільшу кількість пального крадуть не під час роботи, зливаючи його з паливних баків, а саме під час заправок. Для зниження ризиків зливів пального з самої цистерни можна організувати моніторинг люків, що допоможе відстежити факт заправки пального у ємність на базі, а також можливу відкачку в полі через люки на бочці. Задля фіксації тільки корисних даних, на mDVR можна заводити сигнал відкриття будь-якого люку та саме в цей час записувати відео або робити запис у таймлапс режимі - робити фото та об’єднувати їх у прискорене відео. І навіть якщо несанкціоноване відкриття відбудеться у полі без зв’язку з сервером, пристрій все одно зробить запис, який можна буде завантажити після появи покриття мобільного оператора. Другу камеру можна підключити до клапану видачі пального: спрацював зчитувач RFID-карт - увімкнувся насос - увімкнули запис. Навіть якщо у транспортному засобі, який отримує пальне, не встановлений датчик рівня пального для здійснення наскрізного контролю даних, все одно весь процес заправки буде зафіксований. Таким чином при виявленні фактів заправки у сторонню техніку або каністри, служба безпеки отримає фото- або відео-докази, які мають юридичну силу для притягнення особи до кримінальної відповідальності. В цьому випадку, також, можна посилити контроль розміщенням наліпок з QR-кодами на самій техніці - таким чином водій буде ідентифікувати себе за допомогою RFID-карти, а техніку буде перевіряти вже сам mDVR та передавати інформацію з QR-коду на Fleetix, де буде здійснюватись порівняння всіх даних. Оскільки при такій конфігурації ще залишається 2 вільних слоти під камери, можливо встановити ще одну в режимі відеореєстратора, а другу - для контролю салону, проте це досить екзотичне рішення, яке збільшує вартість впровадження і особливою популярністю не користується.

Щодо контролю потенційних зливів безпосередньо на техніці, тут також можна об’єднувати різні фактори у єдині сценарії: наприклад, зупинка більше 3 хвилин та наявність перепаду пального протягом 2 хвилин сигналізує про потенційний злив і так само ініціює запис з минулого у режимі відео або таймлапс.

Підемо з кінця - кейс відеомоніторингу на базі вирішується звичайними засобами та камерами, але саме завдяки mDVR ці дані стають доступними в єдиному інтерфейсі - в системі Fleetix.

Щодо роботи комбайнів - окрім різних засобів ідентифікації, які зазвичай використовуються агропідприємствами (системи свій-чужий, RFID-карти та зчитувачі, бездротові пульти-ідентифікатори, BLE-мітки тощо), використання відео та фото-моніторингу забезпечить фіксацію вивантаження врожаю виключно під час роботи шнеку, що допоможе розпізнати вантажівку або перевантажувач, куди здійснюється вивантаження. Додатково можна використовувати QR-мітки, по аналогії з бензовозами. На комбаній камера встановлюється безпосередньо біля шнеку, а додаткова камера може встановлюватись у напрямку бункеру для унеможливлення крадіжки звідти.
Що стосується кейсу контролю ЗЗР та добрив, крадіжки можуть відбуватись як під час перевантаження, так і під час безпосереднього здійснення технологічних операцій в полі - нам відомі випадки, коли трактор нібито і їздить по полю по даних GPS системи, проте не вносить жодних добрив, які вже викрадені та продані. Таким чином, окрім вже описаних вище кейсів для вантажних авто, додаємо опис рішення для відеомоніторингу при здійсненні польових робіт. Звичайно, що камери не здатні зафіксувати глибину роботи причіпного обладнання, проте побачити роботу розкидачів добрив, сівалок та факт обприскування цілком можливо. Відеофіксація відбувається так само - в режимі відеозйомки або у режимі таймлапс, камера розміщується на кабіні трактора в напрямку назад.
