Перше, що нам необхідно при будь-якому запиті або спілкуванні, це галузь у якій працює компанія. Розуміючи, в якій сфері працює бізнес, ми зможемо покроково зрозуміти, що саме запропонувати потенційному клієнту, оскільки компанії й працюють по-різному, але мають більш-менш типові проблеми та “болі”.
Друге - це тип транспортних засобів, які є у компанії. Легкові автомобілі, вантажний транспорт, аграрна або будівельна спецтехніка, навантажувачі тощо - від типу транспорту залежить як запропонована модель GPS трекеру, так і додаткові датчики та параметри контролю, які прямо вплинуть на ефективність впровадження та термін окупності системи моніторингу.
Третє питання, яке ми задаємо, необхідне для більш точної деталізаціі нашої пропозиції: це точні моделі транспортних засобівта рік випуску. Особливо це має значення при необхідності підключення до CAN-шини, оскільки перелік даних що зчитується, залежить від року випуску та комплектації техніки - навіть ідентичні марки та моделі транспортних засобів, але різного року можуть видавати різні параметри для моніторингу.
Останнім важливим моментом, який нам необхідний для формування максимально точного попереднього розрахунку, є інформація про баки транспортних засобів або потужність двигуна. Ці показники важливі для підбору обладнання для контролю пального - датчиків рівня або витратомірів. Для встановлення датчиків рівня важлива висота бака, його форма та наявність доступу до нього, а для витратомірів - максимальний потік пального, від якого залежить не тільки підбір самої моделі пристрою, а й встановлення - чи можливо закільцювати зворотній потік пального, чи можливо встановити диференційований витратомір або необхідно встановлювати 2 незалежні, який монтажний комплект необхідний.
Отримавши відповіді на ці питання, ми можемо максимально точно розраховувати вартість обладнання та його встановлення, і дуже дивно що вже на цьому етапі ми досить часто стикаємося з супротивом з боку замовників, які не хочуть ділитися переліком транспортних засобів. Вже згодом, коли ми переходимо до наступного етапу (для компаній які не просто шукають систему, а хочуть оптимізувати бізнес-процеси), розпочинається діалог з майбутніми користувачами, аналітика поточної роботи та рекомендації щодо можливих змін завдяки програмному забезпеченню Fleetix.
Саме підготовчий етап, на якому підбирається обладнання та здійснюється аналіз транспортних засобів, є базою для майбутньої якісної роботи системи, яка буде приносити справжні результати замість мук з обслуговуванням, сервісами та незадоволення замовника.
Система буде працювати як годинник тільки при коректному встановленні пристроїв, які максимально якісно підібрані. На відміну від світового ринку, цей етап в реаліях України майже завжди безкоштовний (окрім виїздів на огляд техніки, якщо це необхідно), тому ми дуже рекомендуємо замовникам не нехтувати якісним наданням інформації про свій транспорт.