Блог Fleetix

Підсумки опитування користувачів Fleetix

Протягом грудня 2022 та січня 2023 року наша команда проводила опитування серед наших користувачів щодо якості обслуговування та функціональності програмного забезпечення Fleetix. Основною його метою було дізнатись, наскільки наші клієнти задоволені нашими послугами, де нам необхідно покращуватись, яких функцій та можливостей не вистачає у Fleetix. Не дивлячись на те, що ми регулярно комунікуємо з нашими користувачами, ми зібрали 13 ключових питань в єдине опитування та проаналізували відповіді. Деякі з них були надані клієнтами самостійно, деякі - були отримані нами у процесі зустрічей або у телефонній розмові, але ми все одно не зібрали думки всіх клієнтів - всього назбиралось 29 відповідей. Наводимо їх результати:

1.Оцініть якість сервісу Fleetix в цілому (програмне забезпечення + технічна та сервісна підтримка)
Всі 100% клієнтів поставили 5 балів. Дійсно є, чим пишатись, проте ми розуміємо, що завжди є хтось не дуже задоволений і ці компанії могли не надати нам свої коментарі, то ж все одно працюємо далі та не зупиняємось

2.Оцініть функціональність веб-версії Fleetix
93% компаній поставили 5 балів, 7% - 4 бали. На нашу думку, цілком прийнятний результат, розуміючи специфіку роботи клієнтів, які не поставили максимальні бали - недостатність інформації у звітах, над якими ми вже працюємо.

3.Оцініть функціональність мобільної версії Fleetix
48% - 3 бали, 35% - 5 балів, 17% - 4 бали. Бачимо, що тут дійсно є куди розвиватись. Наше намагання зробити мобільний застосунок максимально простим та обмеженим у функціях, не знайшло підтримки у користувачів, тому робимо висновки та підвищуємо пріоритет цієї роботи.

4.Оцініть доступність сервісу Fleetix (можливість користуватись системою в зручний час)
Всі 100% клієнтів поставили 5 балів. Дійсно, навіть будь-які оновлення системи ми робимо в нічний час та у вихідні дні, щоб наші користувачі це не відчували. Навіть відсутність електрики та зв’язку жодним чином не впливає на роботу Fleetix та технічної підтримки. Радіємо, що ви це оцінили!

5.Оцініть швидкодію сервісу Fleetix
Всі 100% клієнтів поставили 5 балів. Ще одне важливе досягнення! Ще на початку розробки Fleetix ми витратили значний час на пропрацювання архітектури системи таким чином, щоб навіть великі масиви даних не навантажували роботу системи та опрацьовувались максимально швидко. Приємно, що це оцінили не тільки компанії, у яких 5-20 автомобілів, а й автопарки, у які користуються Fleetix на 600+ транспортних засобів.

6.Оцініть зручність інтерфейсу Fleetix
90% - 5 балів, 10% - 4 бали. Теж відмінне визнання нашої команди UI/UX дизайнерів, які працювали над створенням інтерфейсу та продовжують працювати зараз. Слід зазначити, що серед клієнтів, які поставили оцінки 4, більшість - компанії, які протягом 2022 року мігрували з інших систем моніторингу транспорту, тому залишаємо це на відкуп звички то попереднього продукту. Проте, все одно обговоримо незручності та подумаємо, як їх виправити.

7.Що ви думаєте про цінову політику Fleetix?
Відповідає своєму рівню - 100% користувачів. Приємно, що вимушене підвищення цін у 2022 році на послуги моніторингу знайшло своє розуміння в усіх компаніях. Ті, хто вже став нашими користувачами, прекрасно розуміють ефективність використання нашого продукту в фінансовому еквіваленті, а для тих, хто ще сумнівається, нагадуємо про статтю у нашому блозі про окупність інвестицій.

8.Чи вистачає вам модельного ряду пристроїв, сумісних з Fleetix?
Цілком достатньо - 100% опитаних. Наші аналітики та інженери постійно моніторять ринок GPS пристроїв та додаткових датчиків, цікаві зразки яких ми постійно тестуємо та додаємо до переліку сумісного обладнання. На цьому тижні ми розповімо про новий інтегрований пристрій - BITREK 522L, який, впевнені, також буде дуже цікавим для наших клієнтів.

9.З яким функціоналом Fleetix ви працюєте найбільше?
Звіти - 100% користувачів, Онлайн моніторинг - 90%, Історія, графіки, аналітика - 90%, Геозони - 80%. Ця статистика ще раз підкреслює важливість основних модулів Fleetix та схожість юзкейсів компаній з найрізноманітніших галузей: всім важливо бачити транспорт в онлайні, переглядати де він знаходився та як використовувався, створювати звіти та отримувати повідомлення у випадку входу або виходу з геозон.

10.Що ви хочете побачити в новому функціоналі Fleetix?
У цьому питанні думки наших клієнтів розділилися найбільше: 20% компаній хочуть здійснити інтеграцію з бухгалтерськими та обліковими системами, 34% - отримати більше аналітики та дашбордів, майже 70% компаній хотіли б створювати планові маршрути та порівнювати план з фактом. Всі ці побажання будуть детально пропрацьовані, їм будуть визначені пріоритети та взяті у роботу.

11.Чого б ви додатково хотіли від нас отримати?
80% - отримувати регулярну інформації про новинки, 40% - отримати більше інструкцій та відеоматеріалів, 15% - провести сервісні виїзді. Як бачимо, є куди працювати як про інформування наших клієнтів, так і по документації по Fleetix. А щодо сервісних виїздів, то на момент написання цієї статті всі питання по відновленню працездатності обладнання вже оперативно закриті.

12.З якими складностями ви зіштовхувались при користуванні Fleetix?
Відповіді надавались у довільній формі, тому обійдемось без статистики: на жаль, більшість клієнтів зіштовхнулись з кидками GPS координат під час повітряних тривог та пропаданнями зв’язку під час відсутності електрики у певних регіонах. Всі дані нами оперативно відновлюються, проте і створюють додаткові незручності у користуванні системою, хоч і виходять за межі наших можливостей. Приємно, що близько половини клієнтів відмітили і нашу технічну підтримку, яка оперативно вирішує всі питання, які виникають.

13.Ваші побажання щодо покращення у Fleetix?
Також довільні відповіді та необов’язкове питання, на яке відповіли менше половини користувачів. З найцікавішого та найприємнішого можемо виділити 2 коментарі: “Шкода, що ми не знайшли вас раніше” та “Дякуємо, що ви є”. Ці слова додають ще більше мотивації та стимулу у нашій роботі!

Підсумовуючи, хочемо також сказати всім нашим клієнтам: Дякуємо, що ви є! Дякуємо за час, який ви витратили на заповнення нашого опитування! Та за те, що залишаєтесь з нами, навіть у такий непростий воєнний час. Тепер ще краще розуміємо, над чим працювати, та куди рухатись далі.