Блог Fleetix

Як якісно впровадити GPS моніторинг

Будь-яка компанія, яка звертається до нас за послугою моніторингу транспорту та управління автопарком, хоче отримати максимальну ефективність. Коли перед нами ставиться завдання зробити все “з нуля”, це звичайно простіше, ніж наводити лад за попередніми інтеграторами (питання про перехід з ворожих програмних продуктів на українську систему Fleetix з’являються все частіше і частіше, але це не тема поточної публікації). Проте, досить часто ми зустрічаємось з внутрішньою закритістю клієнтів, які на етапі попередніх комерційних пропозицій не хочуть ділитися будь-якими даними навіть щодо свого транспорту, не говорячи про внутрішні бізнес-процеси. В цій статті ми розкажемо, чому саме ми задаємо певні питання та як від відповідей залежить глобальний ефект від впровадження.
Перше, що нам необхідно при будь-якому запиті або спілкуванні, це галузь у якій працює компанія. Розуміючи, в якій сфері працює бізнес, ми зможемо покроково зрозуміти, що саме запропонувати потенційному клієнту, оскільки компанії й працюють по-різному, але мають більш-менш типові проблеми та “болі”. 
Друге - це тип транспортних засобів, які є у компанії. Легкові автомобілі, вантажний транспорт, аграрна або будівельна спецтехніка, навантажувачі тощо - від типу транспорту залежить як запропонована модель GPS трекеру, так і додаткові датчики та параметри контролю, які прямо вплинуть на ефективність впровадження та термін окупності системи моніторингу.
Третє питання, яке ми задаємо, необхідне для більш точної деталізаціі нашої пропозиції: це точні моделі транспортних засобів та рік випуску. Особливо це має значення при необхідності підключення до CAN-шини, оскільки перелік даних що зчитується, залежить від року випуску та комплектації техніки - навіть ідентичні марки та моделі транспортних засобів, але різного року можуть видавати різні параметри для моніторингу.

Останнім важливим моментом, який нам необхідний для формування максимально точного попереднього розрахунку, є інформація про баки транспортних засобів або потужність двигуна. Ці показники важливі для підбору обладнання для контролю пального - датчиків рівня або витратомірів. Для встановлення датчиків рівня важлива висота бака, його форма та наявність доступу до нього, а для витратомірів - максимальний потік пального, від якого залежить не тільки підбір самої моделі пристрою, а й встановлення - чи можливо закільцювати зворотній потік пального, чи можливо встановити диференційований витратомір або необхідно встановлювати 2 незалежні, який монтажний комплект необхідний.
Отримавши відповіді на ці питання, ми можемо максимально точно розраховувати вартість обладнання та його встановлення, і дуже дивно що вже на цьому етапі ми досить часто стикаємося з супротивом з боку замовників, які не хочуть ділитися переліком транспортних засобів. Вже згодом, коли ми переходимо до наступного етапу (для компаній які не просто шукають систему, а хочуть оптимізувати бізнес-процеси), розпочинається діалог з майбутніми користувачами, аналітика поточної роботи та рекомендації щодо можливих змін завдяки програмному забезпеченню Fleetix. 

Саме підготовчий етап, на якому підбирається обладнання та здійснюється аналіз транспортних засобів, є базою для майбутньої якісної роботи системи, яка буде приносити справжні результати замість мук з обслуговуванням, сервісами та незадоволення замовника. 
Система буде працювати як годинник тільки при коректному встановленні пристроїв, які максимально якісно підібрані. На відміну від світового ринку, цей етап в реаліях України майже завжди безкоштовний (окрім виїздів на огляд техніки, якщо це необхідно), тому ми дуже рекомендуємо замовникам не нехтувати якісним наданням інформації про свій транспорт.